Sabai a.s., so sídlom Laurinská 4, 811 01 Bratislava, IČO: 3595 2059
(ďalej len "prevádzkovateľ")
Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú zmluvné vzťahy medzi prevádzkovateľom masážnych regeneračných a rekondičných služieb (ďalej aj služba, alebo masáž).
a
kupujúcim poskytovaných služieb (ďalej len "kupujúci")
a
užívateľom poskytovaných služieb (ďalej len "zákazník").
Prevádzkovateľ poskytuje masérske, rekondičné a regeneračné služby na základe platného živnostenského oprávnenia a dokladov osvedčujúcich odbornú spôsobilosť na vykonávané činnosti. Nákupom darčekového poukazu alebo permanentky, telefonickým, e-mailovým alebo osobným objednaním služby, objednaním konkrétneho termínu služby, prejavuje kupujúci aj zákazník svoj súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľa.
Miesto a čas poskytnutia služby
Prevádzkovateľ poskytuje služby vo svojich prevádzkach v rámci ich otváracej doby. Aktuálny zoznam prevádzok a ich otváracia doba je k dispozícii na webe prevádzkovateľa.
Objednávka termínu služieb
Zákazník vykonáva objednanie termínu služby telefonicky, elektronickou komunikáciou, on-line prostredníctvom e-shopu. Objednanie termínu je záväznou objednávkou. Prevádzkovateľ na dohodnutý termín návštevy zákazníka rezervuje príslušný čas maséra, masážnu miestnosť, potrebné technické prostriedky a vykoná prípravy na poskytnutie služby.
Zmena, zrušenie objednávky
Zákazník, ktorý nie je schopný sa k čerpaniu rezervácie dostaviť, je povinný zrušiť objednávku termínu v predstihu aspoň 1 hodiny, pokiaľ podmienky nákupu (napr. cez E-SHOP) neuvádzajú inak.
Príchod
Zákazník je povinný dostaviť sa na čerpanie termínu s predstihom min. 5 min. Tento predstih slúži na administratívne úkony pred príchodom zákazníka a na prípravu zákazníka na poskytnutie služby. Zákazník, ktorý potrebuje na prípravu na poskytnutie služby viac času (sprcha a i.) je povinný prísť v dostatočnom predstihu, aby bol schopný nastúpiť čerpanie služby v dohodnutú dobu. Prevádzkovateľ zaznamená príchod v rezervačnom systéme. Ak nenastúpi zákazník k poskytnutiu služby v dohodnutom termíne, bude služba poskytnutá v skrátenom rozsahu tak, že skončí v pôvodne stanovenom čase, za plnú cenu.
Sprievod
Osoby sprevádzajúce zákazníka, ktoré nie sú rovnako zákazníkom so zhodne dohodnutým termínom, nie sú prípustné. Zvieratá sú striktne vylúčené zo vstupu do prevádzky, nesmú byť do prevádzky vpustené ani vnesené v transportných obaloch.
Absencia zákazníka (no-show)
Zákazník, ktorý sa na čerpanie jedného nedostaví, môže prevádzkovateľovi spôsobiť svojim konaním škodu, ktorú je tento oprávnený na zákazníkovi následne vymáhať. U takého zákazníka je prevádzkovateľ oprávnený odmietnuť ďalšie objednávky.
Spôsobilosť zákazníka na poskytnutie služby
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo stanoviť prípady, v ktorých Zákazník nie je spôsobilý na poskytnutie služby. Služba môže byť zákazníkovi odmietnutá alebo predčasne ukončená v týchto prípadoch:
- zjavné príznaky infekčných ochorení
- podnapitý stav alebo vplyv návykových či psychotropných látok
- ťažkosti vyžadujúce ošetrenie v zdravotníckom zariadení
- nevyhovujúci hygienický stav
- nevhodné, urážlivé prejavy, obťažovanie poskytovateľa služby, narážky so sexuálnym podtextom, vyžadovanie sexuálnej služby
Zdravotná indispozícia zákazníka
Služba je vykonávaná iba na zdravých jedincoch. Zákazník je povinný pred objednaním služby, príp. pred samotným výkonom služby, informovať prevádzkovateľa o svojich zdravotných problémoch či o obyčajných pochybnostiach o svojich zdravotných problémoch, pri ktorých sa služby nesmú vykonávať alebo pri ktorých služby nie je vhodné vykonávať z dôvodu vzniku či zhoršenia zákazníkových zdravotných komplikácií. V prípade neistoty, nech sa zákazník obráti na prevádzkovateľa, ktorý ho môže v určitých prípadoch požiadať, aby konzultoval vhodnosť plánovaných služieb so svojím lekárom.
Prevádzkovateľ najmä neodporúča výkon služby pri týchto prejavoch u zákazníka
- akútny zápal kĺbov a svalov
- kožné prejavy: vyrážky, výrastky, plesne, veľké modriny, vredy, nádory, popáleniny, otvorené rany
- pokročilá osteoporóza
- horúčka či zvýšená teplota
- zvýšená krvácavosť
- bakteriálnou alebo vírusovou infekciou ad.
Informačná povinnosť Zákazníka
Zákazník vo vlastnom záujme je povinný upozorniť predávajúceho (recepčnú) pred zahájením poskytovania služby (masáže) na partie tela, ktorá chce pri masáži úplne vynechať, či partiách tela, ktorým požaduje venovať zvýšenú starostlivosť. Zákazník je tiež povinný oznámiť svoj zdravotný stav, zdravotné problémy, úrazy a zdravotné obmedzenia pokiaľ o nich vie alebo má podozrenie, že existujú. To sa týka najmä týchto:
- menštruácia - záleží na pocitoch ženy, masáž je prípustná, štandardne sa nemasírujú oblasti od rebier dole
- akútne zranenie alebo nezahojené rany - vykonáva sa iba vybrané druhy masáží alebo terapií
- akútne ochorenie - COVID-19, kašeľ, nádcha, chrípka
- pooperačné stavy, plánované operácie
- kožné výrastky, materské znamienka, poranenia a choroby kože
- zlomeniny
- cukrovka
- dna
- ochorenie srdca, vysoký krvný tlak
- choroby oka
- choroby kŕčových žíl (aj vnútorné)
- choroby chrbtice
- alergia
- hormonálne zmeny (napr. tehotenstvo, šestonedelie, klimaktérium, ochorenie štítnej žľazy)
- onkologické ochorenia (vrátane prekonaných)
- horúčkovité stavy
- psychiatrickej diagnózy, systematická terapia - vykonáva sa iba vybrané druhy masáží alebo terapií v súlade s priebehom rekonvalescencie, a to iba s písomným odporúčaním ošetrujúceho lekára alebo terapeuta
- celková duševná či fyzická vyčerpanosť, duševná labilita atď.
V prípade závažných, chronických alebo aktuálnych ochorení, kde nemožno objektívne posúdiť vplyv masáže na zdravotný stav, je zákazník povinný predložiť bez vyzvania lekársky posudok, ktorý potvrdí, že služba nebude mať negatívny vplyv na jeho zdravie alebo spôsob ako sa má/môže služba poskytovať . Bez lekárskeho potvrdenia je masáž vykonávaná na vlastnú zodpovednosť zákazníka. Každý zákazník je plne zodpovedný za svoj zdravotný stav. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné zdravotné komplikácie, ktoré vzniknú zákazníkovi v dôsledku ním pred výkonom služby neohlásených či zatajených zdravotných ťažkostí, ktorými tento zákazník trpí, alebo nerešpektovaním vyššie uvedeného v článku o zdravotných indispozíciách zákazníka.
Informovaný súhlas zákazníka
Zákazník je pred prvou masážou (službou) inštruovaný o zdravotných rizikách, indikáciách a kontraindikáciách. Pokiaľ sa rozhodne masáž (službu) podstúpiť, dáva tým jasne a slobodne najavo svoj informovaný súhlas.
Osobné veci a cennosti
Prevádzkovateľ odporúča akékoľvek cennosti (šperky) ponechať uschované mimo miesta poskytovania služby už s predpokladom nutnosti ich zloženia z dôvodu masáže časti tela, kde by bola cennosť (šperk) prekážkou a sťažovala by prácu maséra. Za cennosti odložené v šatni prevádzky prevádzkovateľ neručí. Prevádzkovateľ neručí za predmety zákazníkom ponechané v prevádzke v čase poskytovania služby a ani po odchode zákazníka. Zabudnuté veci, nájdené po odchode klientov, sú uschované u prevádzkovateľa po dobu 6 nasledujúcich mesiacov, následne sú považované za opustenú vec a zlikvidované.
Odchod z miesta služby
S ohľadom na ostatných zákazníkov prevádzkovateľ požaduje odchod zákazníka do 15 minút od konca poskytnutia služby.
Cena služieb a platobné podmienky
Všetky ceny služieb sú stanovené aktuálnym cenníkom služieb, ktorý je dostupný na doméne prevádzkovateľa alebo v tlačenej podobe pri službe prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je platcom DPH. Cenu služby uhradí zákazník prevádzkovateľovi pred poskytnutím služby niektorým zo spôsobov, ktoré sú na prevádzke dostupné
- hotovosť
- platobná karta
- darčekový certifikát
- kredit
- benefitné inštrumenty
Zľavy, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje, je možné uplatniť z cenníkovej ceny iba pri nákupe. Na jeden nákup je možné využiť iba jednu zľavu. Zľava sa pri čerpaní vlastných platobných inštrumentov prevádzkovateľa (certifikát, kredit) neposkytuje.
Darčekové poukazy a permanentky
Poukaz na službu má neobmedzenú platnosť, ak nie je uvedené inak, napr. pri bonusových certifikátoch, ktoré môže Kupujúci získať ako darček za nákup alebo pri certifikátoch v akcii a pod.
Osoba čerpajúca predplatenú službu si môže vybrať službu na poukaze uvedenú.
Zmenu služby je Predávajúci oprávnený zamietnuť.
Peniaze za nevyčerpanú službu alebo jej časť Predávajúci nevracia.
Predávajúci zaručuje dostupnosť zakúpenej služby do 1 roka odo dňa zakúpenia certifikátu v niektorej zo svojich alebo zmluvných pobočiek.
Ak nie je zakúpená procedúra už v ponuke, Predávajúci poskytne podobnú procedúru v porovnateľnej cene.
Predávajúci nezaručuje žiadne náhrady ani kompenzácie za poškodené alebo stratené certifikáty a nezaručuje v takom prípade poskytnutie služby.
Certifikáty a kredity vydané v tlačenej podobe Predávajúci akceptuje na čerpanie iba v originálnej fyzickej podobe.
Kópie, fotografie zobrazené na displeji telefónu, opísané číslo certifikátu a pod. pre úhradu služby nepostačuje.Certifikáty a kredity vydané v elektronickej podobe Predávajúci akceptuje vytlačené, zobrazené na displeji telefónu alebo na čerpanie postačuje aj opísané číslo certifikátu, ktoré zákazník oznámi obsluhe.
Predávajúci neručí za zneužitie digitálnych produktov (elektronický certifikát, kredit) alebo služby vymedzené časom a miestom (on-line rezervácie) tretími osobami, ktoré scudzia identifikačné údaje uvedených produktov alebo služieb a uplatnia u Predávajúceho na čerpanie.
Službu predplatenú v podobe darčekového certifikátu / kreditu je zákazník oprávnený čerpať v ktorejkoľvek pobočke SABAI. Ceny jednotlivých služieb sa na pobočkách môžu líšiť, a preto Predávajúci odporúča overiť si pred návštevou výšku prípadného doplatku vo vybranej pobočke pri obsluhe.
Predávajúci zaručuje, že zákazník bude schopný počas platnosti darčekového certifikátu na niektorej zo svojich pobočiek čerpať vyznačenú službu bez doplatku. Certifikáty s vyznačenou konkrétnou službou majú tzv. vecnú hodnotu a Predávajúci zaručuje čerpanie uvedenej služby na niektorej zo svojich pobočiek aj v prípade budúcej zmeny ceny služby. Kredity majú finančnú hodnotu av prípade zmeny cien služieb sa z kreditu odpočíta aktuálna cena požadovanej služby podľa cenníka.
Predávajúci si vyhradzuje právo ukončiť platnosť vybraných sérií certifikátov. Takúto skutočnosť prevádzkovateľ oznámi na webe v predstihu 12 mesiacov.
Reklamácia služieb
Uplatnenie práv z chybného plnenia sa riadi
reklamačným poriadkom.
Bezpečnosť a prevencia rizík v prevádzke
Vstupom do priestorov prevádzkovateľa vyjadruje zákazník (i návštevník) súhlas so svojou povinnosťou dodržiavať pravidlá bezpečnosti a prevencie rizík a povinností dodržiavať bezpečnostné pokyny prevádzkovateľa.
Platnosť a účinnosť
Vyššie uvedené obchodné podmienky sú všeobecne platné pre prípady, keď nie sú uvedené zvláštne obchodné podmienky. Pokiaľ Predávajúci pri nákupe niektorých služieb zobrazí zvláštne podmienky, sú tieto v jednotlivých bodoch nadradené vyššie uvedeným všeobecným pravidlám. Podmienky nákupu prostredníctvom E-SHOPu dopĺňajú Obchodné podmienky E-SHOPu.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti a účinnosti dňa 1. 1. 2020 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok.